• English
  • Ελληνικά

Ετήσιος Προγραμματισμός Ύλης

Δεν είναι λίγοι αυτοί που θα μας ρωτήσουν πώς καταφέρνουμε να διδάσκουμε τόσα πολλά σε τόσο λίγο χρόνο. Άλλωστε το να καταφέρεις να διδάξεις σε 6 χρόνια αυτό που οι περισσότεροι κατορθώνουν σε 8 αποτελεί από μόνο του μια επιτυχία. "Πώς το καταφέρνετε αυτό;" θα αναρωτηθούν πολλοί και θα έχουν δίκιο. Θα μπορούσαμε να κρυφτούμε πίσω από το όνομά μας και να απαντήσουμε απλά ότι: "είμαστε Genius", αλλά είναι κάτι που δε θα κάνουμε ποτέ.

Αν θα θέλαμε να είμαστε απολύτως ειλικρινείς μαζί σας, θα συνοψίζαμε την επιτυχία μας σε μια πρόταση με δύο σκέλη: "πολύ δουλειά και ετήσιος προγραμματισμός ύλης". Το πρώτο σκέλος δε χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση. Οι μαθητές μας μπορούν να σας μιλήσουν για αυτό ή μπορείτε να το διαπιστώσετε μόνοι σας με μια απλή επίσκεψη στις εγκαταστάσεις μας. Για τη σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα του δεύτερου σκέλους όμως θα μπορούσαμε να γράψουμε βιβλίο!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Επιλέγετε ένα κέντρο ξένων γλωσσών ή έναν καθηγητή για να κάνετε ιδιαίτερο μάθημα. Όλα καλά. Πώς διασφαλίζετε όμως ότι το παιδί σας ή εσείς θα ολοκληρώσει την τάξη εξαντλώντας ΟΛΗ την ύλη την οποία πρέπει ο μαθητής να διδαχθεί; Δεν έχετε έρθει πολλές φορές αντιμέτωπος με το φαινόμενο να έχει ολοκληρωθεί η σχολική χρονιά και ο μαθητής απλώς να μην έχει προλάβει για διάφορους λόγους να καλύψει τη διδακτέα ύλη;

Η λύση στο πρόβλημα λέγεται ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ. Κάθε καλοκαίρι ο διευθυντής σπουδών μαζί με τους υπεύθυνους καθηγητές των γλωσσών και των επιμέρους τάξεων επιλέγουν το κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό (π.χ. βιβλία) και στη συνέχεια δημιουργούν ένα αναλυτικό πρόγραμμα για το κάθε μάθημα ξεχωριστά. Το πρόγραμμά μας είναι τόσο αναλυτικό που ο καθηγητής είναι σε θέση να γνωρίζει τι θα διδάξει, σε κάθε τάξη με ακρίβεια 5λέπτου!

Το πρόγραμμα τροποποιείται και βελτιώνεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς από τους καθηγητές στις εβδομαδιαίες συναντήσεις τους, ενώ παράλληλα δημιουργείται το απαραίτητο ενισχυτικό υλικό που θα βοηθήσει στην καλύτερη και ευκολότερη εμπέδωση της ύλης.

M' αυτό τον τρόπο μπορούμε από την πρώτη κιόλας ημέρα να σας πούμε π.χ. ποιες ημερομηνίες το παιδί σας ή εσείς θα κληθείτε να γράψετε επαναληπτικό διαγώνισμα. Έτσι η οικογένεια μπορεί να κάνει τον προγραμματισμό της πιο εύκολα αλλά και ο γονέας να γνωρίζει εκ των προτέρων πότε το παιδί του γράφει επαναληπτικές εξετάσεις. Τα οφέλη όμως δε σταματούν εδώ. Αν, για οποιονδήποτε λόγο, κάποιος μαθητής απουσιάσει, μπορεί πολύ εύκολα να παρακολουθήσει το μάθημα ενός άλλου τμήματος και να είναι ταυτόχρονα σίγουρος ότι θα κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο μάθημα με αυτό που διδάχθηκαν οι συμμαθητές του. Την επόμενη φορά μπορεί πάλι να ενταχθεί στο τμήμα του κανονικά.

Το μεγαλύτερο όμως όφελος που ο μαθητής αποκομίζει από τον ετήσιο προγραμματισμό ύλης είναι η ταχύτητα. Με λιγότερες ώρες μαθήματος ο σπουδαστής φτάνει στο ίδιο αποτέλεσμα σε σημαντικά μικρότερο χρόνο και με σημαντικά μικρότερο κόστος. Αν θέλαμε να υπολογίσουμε το κόστος σε χρηματική αξία θα λέγαμε ότι μπορεί να προσεγγίζει τα 2500 ευρώ, χωρίς να αναλογιστούμε τα οφέλη που προκύπτουν από το κέρδος σε χρόνο.

Με το σύστημα Genius ένας μαθητής που αρχίζει τα Αγγλικά του στην 3η Δημοτικού μπορεί στη 2α Γυμνασίου να είναι κάτοχος ενός πιστοποιητικού γλωσσομάθειας επιπέδου Β2 (Lower) και να έχει στη διάθεσή του άλλα 2 χρόνια για να αποκτήσει πιστοποιητικά επιπέδου C1 (Advanced) και C2 (Proficiency) χωρίς να κάνει θερινά μαθήματα ούτε μία χρονιά!

Συνοψίζοντας, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας "θέλει κόπο (άλλωστε "αγαθά κόποις κτώνται"), αλλά κυρίως θέλει τρόπο".